2012. március 11., vasárnap

Még mindig ugyanaz...

Igen, még mindig gyöngyhorgolás... Kicsit sokáig készült, mert félúton lebontottam egy másikat, nem tetszett a színösszeállítás, ráadásul a héten négy nap helyett hatot mentem suliba... Többek között ezért is tetszik (most) annyira a horgolás, mert akár két óra között is előkaphatom, anélkül, hogy a gyöngyök szanaszét gurulnának vagy bonyolult mintát kellene követnem. (: Voltak arcok, amikor a pénteki szünetben előszedtem és elkezdtem csinálni, már ezért megérte! (: Rögtön bombáztak a kérdésekkel és nagyon jó esett, hogy félkész állapotában is nagy sikert értem el vele. (:
Már megint csak "csíkos" készült, de már tervben van egy mintás is, de ahhoz idő kell, ami nekem most nincs túl sok...
És végre egy kis rózsaszín! Ruhában annyira nem, de minden másban nagyon szeretem ezt a szín. (Ez látszik a blogomon is, amit kicsit felújítottam: új háttér, kicsit más elrendezés és végre sikerült megcsinálnom a diavetítést az "alkotásaimról".) Remélem másnak is elnyeri a tetszését ez a karkötő:

1 megjegyzés: