2012. február 19., vasárnap

Horgolni szeretnék...

Ma megfogalmazódott bennem egy cél a gyöngyözéssel kapcsolatban: meg kell tanulnom gyöngyhorgolni... :D Annyi szép dolgot találtam ezzel kapcsolatban, karkötőktől kezdve a mániámmá vált bogyókig, hogy egyszerűen úgy érzem, le kell ülnöm és meg kell értenem a logikáját. Nem gondolom, hogy egyszerű lesz, mert horgolni se tudok, időm sincs sok a közelgő záróvizsga miatt, de meg fogok tenni minden tőlem telhetőt, hogy sikerüljön! (: Szeretem az ilyen "kihívásokat" és általában addig nem nyugszom még nem sikerül. Lehet, hogy hetek, hónapok múlva lesz csak eredménye, de ÍGÉREM, mutatni fogok valamit, ami horgolással készült... (: Gyöngyhorgolás ♥ Lehet, hogy egy új "szerelem" kezdete?! (:

3 megjegyzés:

  1. Hola Szandra!, te he encontrado de casualidad y no quería irme sin felicitarte por tu trabajo. Tienes creaciones muy bonitas.

    VálaszTörlés
  2. A lényeg, hogy ne add fel! Amikor először nekiálltam, nekem sem ment, aztán pihentettem egy darabig, végül valahogy mégis sikerült : )
    A ferde horgolással kb fél éve szemeztem, de eddig sosem sikerült, aztán ma este végre az is sikerült ;)
    Hajrá!

    VálaszTörlés