2012. február 8., szerda

Az első bejegyzés...

Sziasztok!

Ez a nap is eljött, elindítom a saját blogomat... (: Szerintem már a név is önmagáért beszél: az általam készített kreatív dolgokat szeretném megosztani másokkal. Elég sok mindenbe belefogtam már az évek során, de a gyöngyfűzés az, amiben igazán örömömet lelem és a legtöbb időt ezzel töltöttem. Egész kicsi voltam, amikor elkezdtem állatokat, kabalákat, virágokat és egyéb apróságokat fűzni, de 2011 nyarán jött az ötlet, hogy kipróbálom az ékszereket is (bár ez nem teljesen igaz, mert már előtte is csináltam karkötőket, de ezek már igazi "nagylányos" ékszerek). Kipróbáltam magam a keresztszemes varrásban, a teapapír hajtogatásban, az üvegfestésben és még sorolhatnám, de a "best of" mégis a gyöngy. Röviden így jellemezném az én kis "kreatívságomat".

Mivel még soha életemben nem volt saját blogom - tehát kezdő vagyok-, így nem tudom a "szabályokat". Lassan, de biztosan bele fogok jönni... (: Remélem mindenki számára érdekes lesz és sok-sok látogatóm lesz!

Ezzel az első bejegyzésem meg is született! (:

Pár kép azokról, amiket az elmúlt hetekben készítettem:
Virágos karkötő

Ásványos gyűrűk

Bogyós nyaklánc (bogyó)

Bogyós táskadísz (bogyó)

Bogyós telefondísz (bogyó)

Lépcsős peyote karkötő

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése