2012. február 18., szombat

Végre hétvége...

El se hiszem... hétvége van! Nem is haboztam túl sokáig... kényszert éreztem rá, hogy csináljak valamit... :D Még csak a második hetemen vagyok túl, de már most el vagyok havazva. Bele se merek gondolni, hogy mi lesz a félév hátralevő részében. 
Mindegy, a lényeg az, hogy most még tudok időt szakítani a kreatív dolgokra is. Ez a karkötő ma készülgetett. Kicsit macerás, de szerintem megéri (kb. három film alatt készült el). Még nincs teljesen kész, mert a végére kell vennem "takarót" és csak akkor lesz teljes.
Nem mindig vagyok megelégedve azzal, amit csinálok, de ez most kivétel: már most imádom, pedig még használni se tudom... (: Remélem nem csak én vagyok így ezzel és nektek is elnyeri a tetszéseteket... (:

Hurka (:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése